Start

Γραφείο ΟΕΥ Λονδίνου_Στοιχεία Αγοράς Γυναικείας Ένδυσης στο Ηνωμένο Βασίλειο

Το 2017 αποδεικνύεται έτος με ιδιαίτερες προκλήσεις για τη γυναικεία ένδυση, αφού η ψήφος υπέρ του Brexit δημιουργεί σημαντική οικονομική αβεβαιότητα και περιορισμό των ιδιωτικών καταναλωτικών δαπανών. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Euromonitor, το 2016 η αγορά της γυναικείας ένδυσης κατεγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 0,5% έναντι του 2015, με την αξία των πωλήσεων να ανέρχονται σε 22,8 δισ. λίρες. Ως κυριότερη αναπτυσσόμενη τάση καταγράφεται αυτή της αθλητικής ένδυσης (athleisure), ενώ τα γυναικεία κολλάν παντελόνια και τα γυναικεία τζιν παρουσιάζουν, το 2016, τη μεγαλύτερη αύξηση σε αξία κατά 4% και 3% αντίστοιχα. Τα μερίδια αγοράς επηρεάζονται από την οικονομική αβεβαιότητα που ωθεί πολλούς καταναλωτές να περιορίσουν τις δαπάνες τους και να επιλέξουν οικονομικότερες λύσεις ένδυσης, με τις Marks & Spencer και Asda να κατέχουν μερίδιο αγοράς 6% έκαστη, διατηρώντας την ηγετική τους θέση στην αγορά. Σημειωτέον ότι αυτή η τάση ενθαρρύνει τον έντονο ανταγωνισμό των τιμών στον ευρύτερο τομέα των λιανικών πωλήσεων των ειδών ένδυσης και υποδημάτων. Γενικά, εκτιμάται ότι η αξία των πωλήσεων της γυναικείας ένδυσης θα παρουσιάσει συνολική αύξηση 3% σε σταθερές τιμές του 2016, ανερχόμενη στα 23,3 δισ. λίρες το 2021.

Δείτε το σχετικό αρχείο πατώντας εδώ.